środa, 7 kwietnia 2010

2 lata www.paweldabrowski.pl!

Dokładnie dzisiaj mijają 2 lata od pierwszego wpisu na moim blogu! 7 kwietnia 2008 roku założyłem blog, pod adresem www.pdabrowski.blog.onet.pl i od tamtej pory staram się go w miarę regularnie prowadzić. Dokładam starań tak by w każdym tygodniu pojawiło się na nim coś ciekawego.

Ważna datą dla mojego bloga był 3 września 2009 roku. Tego dnia, po dłuższym namyśle i nie ukrywam dzięki głosom czytelników, zmieniłem adres bloga i całą szatę graficzną. Pozytywne komentarze świadczą o tym, że nie tylko mi zmiany się spodobały:)

Co prawda w najbliższym czasie nie przewiduje tak rewolucyjnych zmian jak wspomniane wyżej, ale zapewniam, że w dalszym ciągu dokładam starań tak by blog był dla odwiedzającego jak najbardziej przyjazny i zachęcał do powracania.

Od tygodnia uruchomiłem możliwość wykupienia reklamy w postaci banera, koszt za jeden dzień wynosi 1 zł netto. Wszystkie chętne osoby do promocji swojej firmy czy też prywatnej strony zapraszam do skorzystania z takiej możliwości.

Serdecznie dziękuję czytelnikom za odwiedzanie bloga i zapraszam do dalszego regularnego odwiedzania http://www.paweldabrowski.pl/.

Pozdrawiam
Paweł Dąbrowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz