czwartek, 3 września 2009

Przeprowadzam się!!!

Z przyjemnością pragnę poinformować, iż od dnia dzisiejszego oficjalnie „przeprowadzam” się. Żegnam się ze swoim dotychczasowym blogiem, by rozgościć się zupełnie gdzieindziej. Od teraz wszystkie moje teksty, informacje o mojej działalności będę zamieszczał na blogu, który znajdą Państwo pod adresem www.paweldabrowski.pl.

Co nowego w związku z przeprowadzką? Przede wszystkim nowa szata graficzna. Mam nadzieję, że przypadnie Państwu do gustu, będzie milsza dla oka i zachęci do częstego odwiedzania. Wydaje mi się, że blog powinien być teraz bardziej przejrzysty, a odwiedzający szybciej dotrze do interesujących go materiałów. Oczywiście czekam na uwagi, opinie na temat funkcjonalności bloga.

Częściej niż do tej pory, będę prosił wszystkich odwiedzających o wypowiedzenie się w poruszanych przeze mnie tematach. Ułatwi to znajdujące się po lewej stronie bloga okienko ankiet. Już teraz zachęcam Państwa do wyrażenia swojej opinii i udział w ankiecie ” Jak podoba Ci się mój nowy blog?”.

Dotychczasowo napisane przeze mnie posty w zdecydowanej większości pozostają pod starym adresem (www.pdabrowski.blog.onet.pl), który cały czas widnieje w sieci. By nie zaśmiecać nowego bloga zdecydowałem się przenieść tylko część tekstów które napisałem w ostatnim czasie.

Życzę miłej lektury!

Z pozdrowieniami,
Paweł Dąbrowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz