środa, 24 listopada 2010

Po wyborach…

Wybory samorządowe do rady dzielnicy Praga Południe dobiegły końca. Radnym nie zostałem, ale udało mi się osiągnąć naprawdę dobry wynik, który bardzo mnie cieszy:) Poparły mnie 374 osoby, co jest najlepszym wynikiem w dzielnicy w komitecie z którego startowałem.

KWW Warszawska Wspólnota Samorządowa na Pradze Południe uzyskała poparcie 4,40% (2877 głosów). Do przekroczenia progu wyborczego (5%) zabrakło niewiele.


Dziękuję wszystkim którzy zaangażowali się w moja kampanię wyborczą, bez was nie osiągnąłbym takiego wyniku:) Dziękuję za wspólne rozdawanie ulotek, wysyłanie wiadomości, przekazywanie informacji o moim starcie wśród znajomych, poświecony czas:)

Wynik który uzyskałem utwierdził mnie w przekonaniu, że jest duża szansa na odpartyjnienie naszego lokalnego samorządu i zmobilizuje do dalszej ciężkiej pracy. Tak by odpowiednio przygotować się do następnych wyborów i z silna grupą osiągnąć sukces:)

Jeszcze raz dziękuję za bezpośrednie zaangażowanie się w kampanię i za każdy z 374 głosów:)

Pozdrawiam,
Paweł Dąbrowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz